LoL Colorful RTX 4060 Ultra W OC GPU-taajuuden stabilointi
Teamfightien aikana fps putosi niin nopeasti, että tämän kortin taajuusohjaus sai minut sanattomaksi. Kyseessä on kevyt peli, mutta fps hyppeli 144 ja 90 välillä, ja GamePP-sensorit näyttivät GPU-kellojen heittelevän 1200 MHz - 2100 MHz välillä jännitteen heitellessä 0.08 V. Kokeilin ensin ajurien 'Maximum Performance' -tilaa, mutta se vain nosti tuulettimia eikä korjannut heittelyä, mikä oli täyttä ajanhaaskausta. Menin GamePP BIOS Load-Line Voltage Adjust Wizardiin, vaihdoin Load-Line jännitteen automaattisesta manuaaliseen ja lisäsin ydinjännitteeseen 0.015 V offsetin. 3DMark-testissä kellokäyrä tasaantui ja fps pysyi vakaasti yli 140 ruudussa.