CR-1400 ARGB lämpötilojen optimointi Frostpunk 2 -pelissä
Kun 1 % low-framet vihdoin nousivat 60:n yläpuolelle, tunsin todellista hallinnan tunnetta raudasta. Aluksi talviskenaarioissa ruutu jähmettyi pienesti, ja GamePP:n sensorit näyttivät CPU-lämpöjen heittävän 88-95 asteen välillä, mikä sai kellotaajuudet hyppimään 3.0-4.0 MHz välillä. Kokeilin ensin Windowsin suorituskyky-tilaa, mutta se vain lisäsi melua eikä lämmöt laskeneet, mikä oli todella ärsyttävää. Käytin sitten GamePP Fan Curve Config Panelia ja asetin 75 asteen jälkeisen vasteen aggressiiviseksi ja optimoin PWM-käynnistysjännitteen. RTSS-seurannassa frametime putosi 15-40 ms heittelyistä 11-18 ms tasolle, ja kaupungin pyöriminen muuttui silkkiseksi.