Warhammer 40K: Space Marine 2 RX 9070 XT optimointi
Tällaisella huippukortilla pätkiminen on melkein vitsi. Kun viholliset ryntäsivät päälle, fps putosi 130:stä 70:een. GamePP-sensorit näyttivät CPU:n yhden ytimen kuorman olevan 98 %, kun taas GPU vaineili 50-70 % välillä. Kokeilin ensin vetää kaikki grafiikat maksimiin, mutta se vain nosti lämpöä 4 astetta ilman, että pätkimiseen tuli mitään muutosta, mikä oli aika typerää. Menin sitten GamePP Resource Scheduler Paneliin, pakotin pelin pääprosessin reaaliaikaiseen prioriteettiin ja killasin kaikki turhat taustaprosessit. RTSS:llä frametime putosi 6-22ms heittelyistä tasaiselle 6-11ms välille, ja tuo ärsyttävä nykiminen katosi.