Hvorfor hopper frames i CS2 med ROG ASTRAL RTX5090 D?

Når jeg laver hurtige flicks, føles billedet som om det hopper en lille smule, hvilket bliver ekstremt tydeligt på min 360Hz skærm. Jeg tjekkede GamePP Frame Time Analyzer og så, at selvom gennemsnittet lå på 500 FPS, så hoppede 1% lows mellem 120-180 FPS, hvilket sendte frame-intervallerne fra 2ms til 8ms. Jeg prøvede først at slå Low Latency Mode til i driverne, men det gjorde stort set ingen forskel på de laveste frames, hvilket var ret frustrerende. Derefter brugte jeg GamePP DLSS/FSR Image Sample Calibrator og tweakede sampling-vægten fra 0.5 til 0.68 og optimerede sharpening.
Kategori:Softwarebrug Sidst opdateret:2026-04-13 11:51:43