Hvordan fikse ressursstyring for Kingston DDR4 2400 i R6 Siege?
Når jeg prøvde å pushe hjørner raskt, føltes bildet nesten som om det frøs i et brøkdel av et sekund. I et kompetitivt spill er denne mangelen på flyt helt krise. Jeg sjekket GamePP Hardware Sensor Page og så at minnebåndbredden lå konstant på 92% - 96%, noe som gjorde at frametime hoppet vilt mellom 8ms og 22ms. Først prøvde jeg å skru av alle skygger i spillet, og selv om gjennomsnittlig FPS steg med 10, var minimums-FPS fortsatt helt på bærtur. Det var frustrerende å se at grafikkinnstillinger ikke kunne fikse en flaskehals i båndbredden.