Jonsbo CR-1400 ARGB koeling optimaliseren in Frostpunk 2?

Het gevoel toen mijn 1% lows eindelijk boven de 60 FPS kwamen, was echt fantastisch. In het begin, tijdens de winterscenario's, bevroor het beeld telkens heel kort. De GamePP sensorpagina liet temperaturen zien tussen 88-95℃, waardoor de CPU klok constant sprong tussen 3.0-4.0 GHz. Ik dacht dat de 'High Performance' modus van Windows zou helpen, maar dat zorgde alleen voor meer lawaai zonder dat de hitte zakte. Echt frustrerend. Daarna heb ik in het GamePP Fan Curve Config Panel de respons na 75℃ op 'Aggressive' gezet en de PWM startspanning getweakt. In RTSS zag ik de frame-times zakken van een chaotische 15-40ms naar een strakke 11-18ms.
Categorie:AI-filters Laatste update:2026-05-08 10:48:12