Manli RTX 5090 D v2 OC tehon vapauttaminen Spider-Manissa

On melkein vitsi, että tällaisella kortilla on fps-droppeja. Kun syöksyin Manhattanin yllä, fps putosi 140:stä 110:een, ja vaikka luku on korkea, 4K-näytöllä se tuntui todella töksähtelevältä. GamePP:n sensorit näyttivät GPU-virran heilahtelevan 400–450 W ja jännitteen 1.02–1.08 V välillä. Kokeilin ensin ajurien virranhallintaa, mutta ainoastaan tuulettimet kovempiin, fps-vaihtelu jatkui, mikä sai minut vain nauramaan tälle turhalle yritykselle. Menin sitten GamePP BIOS Load-Line Voltage Adjust Wizardiin ja tasoitin jännitekäyrää lukitsemalla sen 1.06 V tasolle. 3DMark-testissä suorituskyky nousi 4 % ja fps vakiintui 130–140 välille.
Kategoria:Suorituskykyarviointi Viimeksi päivitetty:2026-04-19 11:39:35