Gainward RTX 5070 Ti Overdrive-moodin jänniteongelmat

Overdrive-moodi Night Cityssä on upea, mutta jatkuvat kaatumiset tekivät mieli heittää näppäimistöä seinään. Aina kun valaistus muuttui monimutkaiseksi, ajuri romahti ja peli sulkeutui, mikä on painajainen maksimiasetuksilla. GamePP Hardware Sensor Page näytti, että kun kellot nousivat 2700 MHz:iin, ydinjännite putosi rajusti 0.05 V, mikä aiheutti laskentavirheen. Yritin ensin laskea kellotaajuutta 100 MHz, mutta vaikka kaatumiset loppuivat, fps putosi 75:stä 62:een, mikä oli minulle täysin hyväksymätön ratkaisu. Menin GamePP BIOS Load-Line Voltage Adjust Wizardiin, vaihdoin jännitteen automaatista manuaaliseen ja lisäsin 0.02 V offsetin.
Kategoria:Ylikellotusasetukset Viimeksi päivitetty:2026-05-20 13:10:54