Resident Evil Village Kingston DDR4 2666 muistiväylän optimointi

Kun 1 % low fps pysyi vihdoin yli 60 ruudussa, tunsin todellista hallinnan tunnetta raudasta. Alussa kylän torilla taistellessa fps hyppeli 80 ja 45 välillä kuin sydänfilmi, ja GamePP-sensorit näyttivät muistiväylän olevan jatkuvasti yli 95 % saturaatiossa. Yritin ensin laskea grafiikka-asetuksia, mutta kuva muuttui vain suttuiseksi eikä nykiminen loppunut, mikä oli todella ärsyttävää. Sitten avasin GamePP Resource Scheduler Panel -työkalun, asetin muistimappauksen prioriteetiksi korkeimman ja lukitsin virtuaalimuistiavustimen NVMe-levyn nopeaan osioon. RTSS-seurannassa frametime putosi 15 ms - 40 ms heitosta tasaiselle 12 ms - 18 ms välille.
Kategoria:AI-suodattimet Viimeksi päivitetty:2026-05-17 13:40:36