Πώς διορθώνω το resource scheduling στο CS2 με RTX5090 D;
Όταν κάνω γρήγορα flick shots, ένιωθα ένα ενοχλητικό τρέμουλο στην εικόνα που στην οθόνη των 360Hz ήταν σχεδόν ανυπόφορο. Με το GamePP Frame Time Analyzer είδα ότι ενώ ο μέσος όρος ήταν 500 FPS, τα 1% lows πήγαιναν τρελά από 120-180 FPS, με το frame interval να πηδάει από 2ms σε 8ms. Στην αρχή δοκίμασα το Low Latency mode των drivers, αλλά η διαφορά ήταν μηδενική, κάτι που με εκνευρίστηκε αρκετά. Μετά πήγα στο GamePP DLSS/FSR Image Sample Calibrator και ανέβασα το sampling weight από 0.5 σε 0.68, διορθώνοντας ταυτόχρονα το sharpening. Στην καμπύλη του RTSS, το frame time κλείδωσε αμέσως στο 2-4ms και η κίνηση έγινε απίστευτα ομαλή.